تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 - 8:59
18 بازدید
کد خبر : 832

کابوس تراکتور در آبادان پایان می‌یابد

کابوس تراکتور در آبادان پایان می‌یابد

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازفارس به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ۴ شکست در لیگ برتر و حذف در جام حذفی، آمار وحشتناک تراکتور در آبادان برابر تیمی که اکثرا در نیمه دوم جدول قرار داشته است. تاوان سنگین دستکم گرفتن حریف تراکتور در جام حذفی سال ۱۳۹۷ در آبادان برابر نفت این

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازفارس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ۴ شکست در لیگ برتر و حذف در جام حذفی، آمار وحشتناک تراکتور در آبادان برابر تیمی که اکثرا در نیمه دوم جدول قرار داشته است.

تاوان سنگین دستکم گرفتن حریف

تراکتور در جام حذفی سال ۱۳۹۷ در آبادان برابر نفت این شهر ۳ بر یک پیش بود. تصور بردی آسان برای شاگردان توشاک. اما ورق بازگشته و نفت بازی را به تساوی کشاند و در ضربات پنالتی این آبادانی‌ها بودند که برابر تراکتور به برتری رسیده و این تیم را حذف کردند. پس لرزه‌های این باخت فرار شبانه جان توشاک از تبریز بود.

همین سرآغاز شکست‌های متوالی تراکتور در فصل‌های بعد شد. تراکتور در ۴ بازی اخیر خود در آبادان ۳ بازی اول را با نتیجه ۲ بر یک و بازی فصل گذشته را یک بر صفر مغلوب شده است.

هر چند امروز تیم نفت آبادان وضعیت خوبی در جدول نداشته و با خطر سقوط مواجه است، اما فراموش نکنیم ‌‌تراکتوری‌ها تاوان سنگینی بابت دستکم گرفتن تیم آبادانی پس داده و امروز می‌خواهند نوار شکست‌های متوالی خود در آبادان را قطع کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی