تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 8:27
27 بازدید
کد خبر : 3174

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطرح کرد؛

شاهین محمودی

کسب رتبه سوم کشوری معاونت تحقیقات نشان از حرکت رو به رشد دانشگاه در عرصه فناوری است

کسب رتبه سوم کشوری معاونت تحقیقات نشان از حرکت رو به رشد دانشگاه در عرصه فناوری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطرح کرد؛ کسب رتبه سوم کشوری معاونت تحقیقات نشان از حرکت رو به رشد دانشگاه در عرصه فناوری است       رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مراسم تجلیل از مدیران، کارشناسان و کارکنان ستادی معاونت تحقیقات و فناوری با اشاره به کسب رتبه سوم کشوری این معاونت در

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطرح کرد؛

کسب رتبه سوم کشوری معاونت تحقیقات نشان از حرکت رو به رشد دانشگاه در عرصه فناوری است

 

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مراسم تجلیل از مدیران، کارشناسان و کارکنان ستادی معاونت تحقیقات و فناوری با اشاره به کسب رتبه سوم کشوری این معاونت در سطح کشوری گفت: موفقیت های همکارانمان در معاونت تحقیقات و فناوری نشان از حرکت رو به رشد دانشگاه در عرصه فناوی است. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دکتر بهمن نقی‌پور در مراسم تجلیل از مدیران و کارشناسان و کارکنان ستادی معاونت تحقیقات و فناوری که روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه ۱۴۰۲ در مرکز ملیآموزش مدیریت سلامت برگزار شد، ضمن تبریک میلاد پرخیر و برکت حضرت علی علیه السلام و روز پدر و کسب رتبه سوم دانشگاه در ارزشیابی سالانه دانشگاه ها گفت: وزارت با برگزاری ارزشیابی، جشنواره، اعتبار بخشی و رنکینگ برای رقابت و تلاش بیشترایجاد انگیزه کرده و موجب حرکت روبه رشد تمامی دانشگاه ها شده است.

وی در ادامه بیان کرد: امسال جشنواره رازی متفاوت از سال‌های قبل بود در بخش فناوری رقابت زیاد بود و متولیان جشنواره سیاست خود را نسبت به حرکت رو به رشد مشکلات مردم با هدف حل معضلات سلامت تغییر داده بودند و ما در بخش حقیقی برگزیده ای نداشتیم ولی در بخش حقوقی مراکز تحقیقاتی ما خوش درخشیدند.

دکتر نقی‌پور خاطرنشان کرد: بنده به نمایندگی از هیئت رئیسه دانشگاه از کلیه مدیران،کارشناسان، محققان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه شما عزیزان در کلیه عرصه‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم همه عزیزان با تکیه بر توانمندی های خود و تلاش شبانه روزی و تعامل با همدیگر دانشگاه علوم پزشکی تبریز را در تمامی حوزه ها در مسیر رو به رشد پیش ببرند زیرا که هدف نهایی خدمت واقعی برای ارتقاء سلامت مردم شریف و عزیزمان و رضایت خدا و رضایت مردم است.

دکتر پرویز شهابی معاون تحقیقات وفناوری دانشگاه نیز دراین نشست، ضمن تبریک میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر گفت: هدف از برگزاری این جلسه بررسی نقاط ضعف و قوت معاونت تحقیقات و فناوری است .

وی با اشاره به آخرین ارزشیابی وزارت افزود: معاونت تحقیقات و فناوری موفق شد در این رتبه‌بندی مقام سوم را کسب کند و کسب این موفقیت نتیجه تلاش و همکاری جامعه دانشگاهی است.

وی در ادامه این رتبه‌ها را به نسبت شاخص‌های مربوط مورد بحث و بررسی قرار داد وبا تحلیل نتایج ارزشیابی گفت : در بعضی شاخص ها نسبت به سال قبل روند رو به رشدی داشتیم از جمله در شاخص‌های کتابخانه و آزمایشگاه جامع و بیوبانک در کل کشور رتبه اول را کسب کردیم.

دکتر شهابی با اشاره به جشنواره رازی گفت: امسال در بخش حقیقی برگزیده‌ای نداشتیم ولی در بخش حقوقی رشد داشتیم مراکز تحقیقاتی کاربردی دارویی، تغذیه و سلولهای بنیادی رتبه اول و مراکز تحقیقاتی سلامت کودکان، ایمونولوژی و تحقیقات خواب برگزیده شدند مجله انگلیسی زبان Health Promotion Perspectives به مدیر مسئولی دکتر حمیداله وردی پور با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت رتبه اول را کسب کرد.

وی کسب این رتبه ها را در سایه تلاش جامعه دانشگاهی به ویژه کارشناسان و کارکنان واحد برشمرد و گفت: کسب این نتایج حاصل تلاش و نشانه تعامل جامعه دانشگاهی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی