تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آبان 1401 - 7:29
48 بازدید
کد خبر : 264

ورزشکاران بصیرت ورزشی خودشان را افزایش بدهند

ورزشکاران بصیرت ورزشی خودشان را افزایش بدهند

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازایرنا مریم کاظمی پور روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا در حاشیه مسابقه کاپ آسیایی دواتلون، افزود: ورزش دو اتلون یکی از رشته های ورزش است که بیشترین ظرفیت های جسمانی را فراتر از ورزش های تک رشته ای مثل دو و ویدانی و دوچرخه سواری می طلبد.

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازایرنا

مریم کاظمی پور روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا در حاشیه مسابقه کاپ آسیایی دواتلون، افزود: ورزش دو اتلون یکی از رشته های ورزش است که بیشترین ظرفیت های جسمانی را فراتر از ورزش های تک رشته ای مثل دو و ویدانی و دوچرخه سواری می طلبد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: ورزشکاران این رشته از نظر مهارتی و دانش برنامه ریزی برای فعالیت ورزشی خود تراز بالایی دارند.

کاظمی پور خاطرنشان کرد: نگاه وزارت ورزش و جوانان به ورزش های دو گانه و سه گانه بدین شکل است که علاوه بر ورزش قهرمانی، در توسعه این ورزش به صورت همگانی نقش آفرین باشد و در سلامت زنان جامعه و در کنار خانواده و فرزندان فضای شادی ایجاد کند.

وی در خصوص اتفاقات اخیری که در جامعه ورزشی کشور بوجود آمده، یادآور شد: قطعا ابراز همدردی ورزشکاران با خانواده مرحومه مهسا امینی یک نقش اجتماعی است که ورزشکاران و مسئولان ما این موضوع را کاملا درک می کنند و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، یک جوان از این مملکت به رحمت خدا رفته و مطمئنا این تالم و تاثر برای همه وجود دارد.

کاظمی پور تاکید کرد: البته باید مراقب بود خدای ناکرده جریانی بوجود نیاید تا با فوت مهسا امینی ما ابزاری بشویم که افکار تفرقه انگیز به اهداف خودشان برسند و این پذیرفتنی نیست.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزشکاران ما هوشمند هستند،اظهار کرد: ابراز همدردی در جای خودش ارزشمند است، ولی بازیگردان نقش هایی که با نیت خیرخواهانه نبوده و بیشتر محدودیت هایی برای ورزشکاران بوجود می آورد، تاییدی بر سوار شدن بر احساسات جوانان با صفا و با صداقت ما است که این موضوع را نمی پسندیم و امیدواریم ورزشکاران مش خودشان را با بصیرت هدف گذاری کنند.

کاظمی پور بیان کرد: مدال آوری های اخیر که توسط بانوان محجبه ما انجام گرفته است، نشان دادند که تعهد و احساس تعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران و فعالیت زیر پرچم کشورمان با رعایت همه مبتنی بر قوانین، چهارچوب و خطوط قرمزی بوده که ثمره تلاش چندین ساله است.

وی گفت: این موفقیت و کسب نتایج قابل قبول مرهون امنیت و فضای ورزشی حاصل از خون جوانانی است که از خون خود گذشتند تا بانوان این مرز و بوم بتوانند با خیالی آسوده به فعالیت های ورزشی خودشان بپردازند و مطمئن هستم که ورزشکاران بانوان کشورمان قدردان این موضوع هستند و با تلاش مضاعف شایستگی های خودشان را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

معاون پوسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: تبیین واقعیت های حال حاضر جامعه و برداشتن پرده از صورت عاملین نفاق و ناامیدی در جامعه زنان و جوانان کشور موجب خواهد شد تا بصیرت جوانان ورزشکار آنهم در روزهایی که ورزشکاران ایران خیلی بیشتر از پیش در عرصه بین الملل درخشیده اند، نسبت به موضوعات اجتماعی و سیاسی حال حاضر کشور بالا برود.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر حذف تیم ملی فوتبال از مسابقات جام جهانی عنوان کرد: ورزش فوتبال قبل از اینکه رشته ورزشی باشد یک رویداد اجتماعی پر مخاطب است که بخش عظیمی از جوانان و حتی دیگر سطوح سنی را به خود معطوف می کند و انتشار این اخبار کار درستی نیست و امیدواریم تیم ملی کشورمان بتواند با برنامه ریزی های انجام داده در این رویداد جهانی شایستگی های خودش را به نمایش بگذارد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی