تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 15:53
26 بازدید
کد خبر : 2673

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

شاهین محمودی

نیروی انسانی تاثیرگذارترین پارامتر در پیشبرد اهداف هر شرکت است

نیروی انسانی تاثیرگذارترین پارامتر در پیشبرد اهداف هر شرکت است
نیروی انسانی تاثیرگذارترین پارامتر در پیشبرد اهداف هر شرکت و سازمان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

نیروی انسانی تاثیرگذارترین پارامتر در پیشبرد اهداف هر شرکت است

 

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: نیروی انسانی تاثیرگذارترین پارامتر در پیشبرد اهداف هر شرکت و سازمان است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی در آیین معارفه معاون جدید منابع انسانی شرکت با بیان اینکه قطعا نیروی انسانی با ارزشترین سرمایه و منابع هر شرکتی به شمار می رود و تاثیرگذارترین پارامتر در پیشبرد اهداف هر شرکت و سازمان است.

وی تاکید کرد: اهمیت منابع انسانی با توجه به چارت سازمانی و تشکیلاتی واضح و روشن است که یکی از اصلی ترین تکالیف آن تامین رفاه کارکنان بوده، چرا که اگر روح و روان همکاران آماده باشد بهترین کارایی را خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: یکی دیگر از موضوعات مهم در حوزه منابع انسانی بحث طبقه بندی مشاغل است، همکاران انتظار دارند این موضوع بدون تاخیر انجام شود.

وی اضافه کرد: آموزش از دیگر مباحث دارای اهمیت است که واحد آموزش باید موضوعات و مسایل آموزشی مورد نیاز را بر اساس بررسی و تحلیل های انجام گرفته تشخیص داده و طبق آن برنامه ریزی و برگزار کند و در خاتمه میزان اثربخشی آن مورد سنجش قرار گیرد.

حسامی با قدردانی از تلاش های ابراهیم رحیمی نژاد گفت: آقای رحیمی نژاد طی دوره حضور خود در معاونت منابع اقدامات موثر و مناسبی انجام دادند که در توسعه و پیشبرد اهداف شرکت تاثیرگذار بود و امیدواریم در جایگاه جدید خود نیز موفق باشند.

وی ادامه داد: آقای شقاقی از همکاران قدیمی و با تجربه و چهره ای مقبول در بین همکاران است که سال های گذشته در بحث منابع انسانی فعالیت داشتند و امیدواریم در جایگاه جدید خود همانند گذشته در توسعه و پیشبرد اهداف شرکت موفق باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی