تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 - 5:58
38 بازدید
کد خبر : 278

مسیر دولت سیزدهم تحول گرایانه است

مسیر دولت سیزدهم تحول گرایانه است

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازایرنا به گزارش روز سه شنبه ایرنا، زینب اختری در نشست با بانوان فعال حوزه های فرهنگی و تشکل های مردمی آذربایجان شرقی بر پیگیری مسائل زنان و خانواده با نگاه کارشناسی و تخصصی تاکید کرد و گفت: از رویکردهای مهم وزارت کشور ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازایرنا

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، زینب اختری در نشست با بانوان فعال حوزه های فرهنگی و تشکل های مردمی آذربایجان شرقی بر پیگیری مسائل زنان و خانواده با نگاه کارشناسی و تخصصی تاکید کرد و گفت: از رویکردهای مهم وزارت کشور ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و حمایت از فعالان اجتماعی و فرهنگی است.

مشاور وزیر کشور ادامه داد: باید از ظرفیت زنان به عنوان قشر تأثیرگذار بیش از پیش در عرصه های گوناگون از جمله فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بهره مند شد.

اختری با بیان اینکه در راستای توانمندسازی و آموزش در حوزه بانوان اقدامات خوبی در آذربایجان شرقی انجام شده است، افزود: باید از ظرفیت چشمگیر زنان برای کاهش مسائل، مشکلات و دغدغه های متعدد جامعه استفاده بهینه تری شود.    

وی از دیگر برنامه‌های حوزه بانوان وزارت کشور  به توجه برای رفع آسیب‌های اجتماعی، افزایش نرخ موالید، فرزندآوری، ازدواج جوانان و حمایت از زنان سرپرست خانواده اشاره کرد.  

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی نیز در این نشست نقش آفرینی زنان در موضوعات فرهنگی و اجتماعی را عامل پیشرفت و توسعه اجتماعی دانست و گفت: ضروری است از ظرفیت ها و توانمندی های این قشر از جامعه بیش از پیش بهره برد.   

زهرا کوهی با اشاره به نقش مهم زنان در تمام حوزه ها، افزود: بانوان باید به یک هم افزایی درونی برسند تا نقش آفرینی خود در جامعه را به سطوحی بالاتر ارتقا دهند.  

وی با اشاره به موضوعات راهبردی حوزه زنان و خانواده استان، از راه اندازی هفت کارگروه استانی با موضوعات گفتمان‌سازی الگوی سوم زن، جمعیت، کسب‌وکار پایدار، تحکیم بنیان خانواده، زیست عفیفانه، نشاط اجتماعی، حقوق و مسئولیت های زنان خبر داد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی