تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 1:08
46 بازدید
کد خبر : 1083

ماشین‌سازی رسما به لیگ دسته ۳ سقوط کرد

ماشین‌سازی رسما به لیگ دسته ۳ سقوط کرد

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازفارس به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کمتر کسی فکر می‌کرد تیمی که دو سال پیش در لیگ برتر حضور داشت، حالا باید در مرحله اول لیگ دسته ۳ کشور حضور یابد. اتفاقی که بعد از دو سقوط از لیگ برتر به لیگ یک و از لیگ یک به

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازفارس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کمتر کسی فکر می‌کرد تیمی که دو سال پیش در لیگ برتر حضور داشت، حالا باید در مرحله اول لیگ دسته ۳ کشور حضور یابد. اتفاقی که بعد از دو سقوط از لیگ برتر به لیگ یک و از لیگ یک به لیگ دو صورت گرفت و عدم حضور در مسابقات امسال، سبزپوشان را با دو مرحله سقوط همراه و این تیم باید از مرحله اول مسابقات لیگ دسته ۳ کشور در مسابقات حضور یابد.

مسابقات مرحله اول لیگ دسته ۳ کشور سخت‌ترین لیگ ایران محسوب می‌شود. مسابقاتی که در ۵ گروه ۱۳ تیمی برگزار شده و تنها تیم‌های اول و دوم به دور دوم صعود کرده و تیم‌های سوم و چهارم هر گروه در لیگ دسته ۳ باقیمانده و تیم های پنجم تا سیزدهم هر گروه به لیگ استان سقوط خواهند کرد.

فدراسیون فوتبال کشور با تایید دو مرحله سقوط تیم های شهرخودرو مشهد و ماشین‌سازی تبریز، اعلام کرد: بدیهی است دو تیم شهر خودرو مشهد و ماشین‌سازی پس از رفع مشکلات مالی و حقوقی و کسب مجوز‌های لازم از مراجع ذیصلاح مجاز به حضور در مسابقات لیگ دسته سوم فصل آتی خواهند بود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی