تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 17:28
33 بازدید
کد خبر : 3934

تحلیل تحولات منطقه؛

الناز طاهری

طلوع خورشید عدالت از پس قله‌های مقاومت

طلوع خورشید عدالت از پس قله‌های مقاومت
نوستراداموس، یکی از پیشگویان به‌نام تاریخ در یکی از پیشگویی‌های خود نوشته بود که در سال ۲۰۱۱، خاورمیانه آبستن تحول و یکدست‌شدن خواهد بود.

 

این پیشگویی اگرچه به معنای واقعی در همان ایام به واقعیت تبدیل نشد، اما حالا با گذشت یک دهه می‌توان گفت که پیشگویی او پربیراه نبوده است.

 

جبهه مقامت و رزمندگان اسلام در حال رقم زدن شرایطی جدید در خاورمیانه هستند که شاید بتوان آن‌ها را اکنون در قله‌های عدالت‌گستری توصیف کرد. اکنون در پی تحولات نظامی به وقوع پیوسته، پوزه رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی به خاک مالیده شده و اراده مردمان فلسطین و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده شده است.

 

همین تحولات شدید و فوری در تقریبا دو سال اخیر، معادلات سیاسی جهان را بر هم زد. کشورهای غربی یا حتی کشورهای غرب‌زده در منطقه، به وضوح دریافتند که دیگر قدرت اول جهان در آینده، آمریکا نیست و این‌بار قدرت با حلاوت عدالت از پس قله‌های مقاومت و مجاهدان اسلام طلوع می‌کند.

 

یکی از سرنوشت‌سازترین اتفاقات اخیر در منطقه، حمله دفاع‌گونه جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم به خاک رژیم صهیونیستی بود که زنگ هشداری جدی برای سران کشورهای جهان به صدا درآورد.

 

حالا اگرچه اغلب کشورها از تغییر هژمونی قدرت در منطقه و جهان آگاه‌ شده‌اند، اما باید برخی حکام غرب‌زده منطقه نیز آگاه باشند که دیگر، آمریکا، انگلیس و شرکایشان در منطقه از جمله اسرائیل، در شرایطی نیستند که بتوان به آنان اتکا کرد.

 

منطقه آبستن تحولاتی از جنس عدالت‌گستری است که امیدواریم همین تحولات، زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم سازد.

شما هم با هم‌رسانی و اشتراک مطالب، هم‌مسیر #سفیران_سر_ایران در آگاهی باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی