تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 10:13
20 بازدید
کد خبر : 3752

قاتلان سریالی مردان ثروتمند تبریز

الناز طاهری

سرمایه گذار برج باراما کشته شد یک پزشک فرار کرد

سرمایه گذار برج باراما کشته شد یک پزشک فرار کرد
جسد مسعود حسابگر، سرمایه گذار برج باراما، بعد از یک ماه مفقودی با تلاش بازپرس ویژه قتل تبریز در حالی در "گوری گل" آذربایجان شرقی پیدا شد که به طرز رعب آور و وحشتناکی به دست باندی مخوف به قتل رسیده بود.

 

به گزارش تبریز سیاست، رسیدگی به این تپرونده از زمانی آغاز شد که خانواده مسعود حسابگر، سرمایه گذاز برج باراما گزارش مفقودی وی را به پلیس آگاهی استان اطلاع دادند و از آنان برای پیدا شدن مسعود یاری خواستند. به دنبال این گزارش، پرونده برای اخذ دستورات قضایی لازم به شعبه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب تبریز ارجاع و بلافاصله بازپرس ویژه جنایی تبریز دستور آغاز تحقیقات گسترده برای پیدا شدن ردی از این گمشده را به کارآگاهان صادر کرد.

بازپرس در تحقیقات وسیع خود به سرنخ های مختلفی رسید و وقتی این سرنخ ها را مانند تکه های پازل کنار هم قرار داد به نکات جالبی رسید؛ نکاتی که باعث حل شدن معمای گم شدن مسعود و نیز چندین پرونده جنایی دیگر شد.

در نهایت بعد از تحقیقات یک ماهه بازپرس و تیم جنایی پلیس آگاهی، جسد مسعود در منطقه گردشگری تفریحی گوری گل در حالی پیدا شد که به طرز رعب آور و وحشتناکی به قتل رسیده بود.
رد پای باند مخوف قاتلان سریالی در پرونده مسعود
بعد از دستگیری عاملان قتل مسعود معمای پیچیده چندین پرونده جنایی دیگر نیز حل و مشخص شد عاملان قتل، باندی متشکل از حدود ۱۰ نفر بودند که یک زن و یک سرباز وظیفه هم در میان آنان فعالیت داشت؛ باندی که از مدت ها قبل فعالیت خود را آغاز کرده و تمامی اعضای آن در محدوده سنی ۲۵ سال بودند و فقط سرکرده آنان مردی ۵۵ ساله بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی