در اقدامی ابتکاری و جالب، از نخستین شماره هفته نامه ارزشی"خط مقدم" در حاشیه برگزاری کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید والامقام آذربایجان شرقی و توسط مردم رونمایی شد.

همزمان با کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی صورت گرفت؛

رونمایی مردمی از نخستین شماره نشریه ارزشی‌سراسری”خط مقدم”

 

 

در اقدامی ابتکاری و جالب، از نخستین شماره هفته نامه ارزشی”خط مقدم” در حاشیه برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید والامقام آذربایجان شرقی و توسط مردم رونمایی شد.

 

“رونمایی مردمی” از نخستین شماره هفته نامه خط مقدم که به مدیرمسوولی نبی نورپور، از رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس و سردبیری هادی ابراهیمی سنائی منتشر شده است، بدون تشریفاتی خاص و همزمان با برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید استان با حضور شهروندان تبریزی، ایثارگران، خانواده های معظم شهداء و یادگاران دوران دفاع مقدس حاضر در این کنگره صورت گرفت.

 

هادی ابراهیمی سنائی، سردبیر این هفته نامه در سخنانی با اشاره به انگیزه های خود و اعضای تحریریه این هفته نامه در رونمایی بدون تشریفات و بی تکلف از نخستین شماره خط مقدم گفت: صدور مجوز انتشار هفته نامه خط مقدم که در آستانه برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی از سوی هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، ما را بر آن داشت که نخستین شماره این هفته نام ارزشی استان در حوزه ایثار، شهادت، دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت را به یمن برگزاری این کنگره منتشر و رونمایی از آن را به صورت مردمی انجام دهیم که خوشبختانه با استقبال خوب مردم نیز روبرو شد.

 

وی ابراز امیدواری کرد با تداوم انتشار این نشریه ارزشی گامی موثر در راستای ترویج، اشاعه و تبیین فرهنگ، ارزش ها و آرمان های شهداء، دفاع مقدس و جبهه مقاومت برداشته شود.