تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 14:08
31 بازدید
کد خبر : 2015

رئیس دانشگاه تبریز: آماده کمک در حوزه چمن ورزشگاه یادگار امام هستیم

رئیس دانشگاه تبریز: آماده کمک در حوزه چمن ورزشگاه یادگار امام هستیم

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازفارس به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صفر نصرالله‌زاده رئیس دانشگاه تبریز در مورد چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز گفت: تجارب خوبی در فضای سبز و چمن داریم و دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز یکی از دانشکده‌های موفق در کشور و جهان بوده و قبلا در حوزه  مهندسی آب مقام

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازفارس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صفر نصرالله‌زاده رئیس دانشگاه تبریز در مورد چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز گفت: تجارب خوبی در فضای سبز و چمن داریم و دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز یکی از دانشکده‌های موفق در کشور و جهان بوده و قبلا در حوزه  مهندسی آب مقام شانزدهم جهان را داشتیم.

وی گفت: آمادگی کامل داریم تا تجارب این دانشگاه را به اداره ورزش و جوانان و فضای سبز شهری انتقال د،هیم به شرطی که این را از ما بخواهند.

وی در مورد استادیوم دانشگاه تبریز هم گفت: به همکارانم تاکید کردم ورزشگاه دانشگاه تبریز در اختیار فوتبال و ورزش تبریز باشد و در این بخش هم برای استفاده از این زمین فوتبال اعلام آمادگی کردیم.

رئیس دانشگاه تبریز در مورد وضعیت ورزش  این دانشگاه گفت: در چند ماه گذشته چندین تفاهمنامه ورزشی با شهرداری تبریز و همچنین هیات‌های ورزشی منعقد کرده و تلاش کردیم ورزش را در بین دانشجویان توسعه و تعداد ورزش های دانشجویی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی