تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 23:05
28 بازدید
کد خبر : 3057

دستگیری کلاهبرداران ۱۲۱۰ میلیارد ریالی عتیقه‌‌های تقلبی در تبریز

دستگیری کلاهبرداران ۱۲۱۰ میلیارد ریالی عتیقه‌‌های تقلبی در تبریز

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازفارس به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی محمدی امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول شکایت یکی از شهروندان مبنی بر فروش عتیقه جات تقلبی،رسیدگی به موضوع و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی افزود: ماموران

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازفارس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی محمدی امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول شکایت یکی از شهروندان مبنی بر فروش عتیقه جات تقلبی،رسیدگی به موضوع و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی پرونده و انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی متهمان را شناسایی و پس از دستگیری به مقر پلیس دلالت دادند.

محمدی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از مواجهه با اسناد و مدارک پیش رو به ۳ فقره کلاهبرداری با شیوه فروش عتیقه جات تقلبی به مبلغ یک هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی استان ضمن توجه شهروندان به هشدارها و توصیه های پلیس ،تاکید کرد: طمع و اعتماد نابجا سرآغاز بسیاری از جرایم در جامعه می باشد و شهروندان می بایست با هوشیاری در برابر پیشنهادهای وسوسه انگیز مالی،زمینه جرم را از شیادان و کلاهبرداران سلب کنند.

پایان پیام/
 




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی