تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 23:44
25 بازدید
کد خبر : 3101

دستگیری سارق مسلح متواری در هریس

دستگیری سارق مسلح متواری در هریس

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازفارس به گزارش خبرگزاری فارس از هریس، غلامحسین زاهد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام وقوع سرقت مسلحانه به صورت نافرجام و تیراندازی که منجر به جرح صاحب منزل شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازفارس

به گزارش خبرگزاری فارس از هریس، غلامحسین زاهد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام وقوع سرقت مسلحانه به صورت نافرجام و تیراندازی که منجر به جرح صاحب منزل شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی متهم که در تحقیقات تکمیلی مشخص شد به یکی از استان‌های همجوار که محل سکونتش بوده گریخته است.

این مقام انتظامی بیان داشت: در نهایت تیم رسیدگی‌کننده به پرونده با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی خاص، متهم متواری را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

زاهد گفت: متهم دستگیر شده به انگیزه خود به قصد سرقت و تیراندازی به صاحب منزل اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی و از آن طریق روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هریس با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم اجازه نخواهد داد عده‌ای قانون شکن و هنجارشکن با رفتارهای خود، امنیت و آسایش شهروندان را مختل کنند.

پایان پیام/س




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی