تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 11:35
50 بازدید
کد خبر : 750

خاطرات راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن/ مدیران آذربایجان در پیروزی انقلاب چند ساله بودند؟

خاطرات راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن/ مدیران آذربایجان در پیروزی انقلاب چند ساله بودند؟

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازفارس خبرگزاری فارس- تبریز– کتایون حمیدی:  راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ یک جوری دیگر دلنشین بود، انگار که همه باید سنگ تمام بگذارند، تمام مسوولان مردم در کنار همدیگر بدون هیج فاصله ای بودند، گپ میزدند، می خندیدند و از آن روزها برای هم می‌گفتند. در حاشیه راهپیمایی ۲۲

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازفارس

خبرگزاری فارس- تبریزکتایون حمیدی:  راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ یک جوری دیگر دلنشین بود، انگار که همه باید سنگ تمام بگذارند، تمام مسوولان مردم در کنار همدیگر بدون هیج فاصله ای بودند، گپ میزدند، می خندیدند و از آن روزها برای هم می‌گفتند.

در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن به سراغ برخی از مسوولان می‌رویم تا ببینیم در بهمن سال ۵۷ چند ساله بودند و دلنشین ترین خاطره شان از راهپیمایی های ۲۲ بهمن چه بود.

جعفری آذر، فرماندار تبریز

در سال ۱۳۵۷، یک بچه ۹ ساله بودم ولی حوادث انقلاب را به خوبی در یاد دارم و حتی همین حضور پررنگ مردم از جمله خاطرات شیرین محسوب می‌شود، البته آن زمان حضور رنگ و بوی دیگری داشت، شعارها از حوزه تظاهراتی بود ولی این را قبول کنیم که حضور مردم هر سال بیشتر و بیشتر شده است.

در حال حاضر ۵۰ درصد جمعیت کشور متولدین بعد از انقلاب هستند ولی می‌بینید که چه با شور و عشق برای جشن ۴۵ سالگی آمده اند.

محمدخانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان

من در انقلاب ۵۷ یک کودک ۷ ساله بودم، یادم است کلاس اول ابتدایی را می‌خواندم و مدارس تعطیل شده بود، خیلی کیف می‌کردیم که مدرسه‌ها تعطیل هستند.

یوسف غفارزاده، مدیرعامل شرک آب آذربایجان شرقی

در سال ۱۳۵۷، من ۱۰ ساله بودم و از همان کودکی به راهپیمایی کنندگان ملحق می‌شدم و تا الان همه سال حضور داشتم و الحمدالله همیشه ۲۲ بهمن با حضور پرشکوه مردم همراه بوده است، با اینکه مشکلاتی از جمله مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما باز هم مردم با عشق و علاقه آمده‌اند.

وزارت نیرو در ۴۴ ساله خود دستاوردهای زیادی روبه‌رو بود که بخشی از آن را در غرفه به دید عموم گذاشته ایم.

علی مشایخی، مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای استان

من در ۲۲ بهمن ۵۷ اصلا به دنیا نیامده بودم و ۱۱ سال بعد از پیروزی به دنیا آمده ام؛ امروز ۲۲ بهمن تماشایی را شاهد هستیم، بهترین اتفاقی که در حوزه فعالیت ما در پیروزی انقلاب اسلامی ایران رقم خورد، آغاز نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب اسلامی با  ایجاد فرصت های شغلی بود. 

در این ۳۳ سال عمری که از خدا گرفته‌ام و در قامت خادم عرصه مهارت آموزی فعالیت کردم، می گویم که زیباترین ۲۲ بهمن امسال بود.

علی بینش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

در ۲۲ بهمن سال ۱۳۷۵ من ۸ ساله بودم، منزل ما در مسیری بود که در مسیر راهپیمایی و تظاهرات قرار داشت و از پنجره هم میتوانستم مردم و آن شور و عشق را ببینم. باور می‌کنید همان شور و هیجان برای استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران باقی مانده است ولی آن شور و هیجان روزهای کودکی همیشه در ذهن من باقی است و هیچگاه پاک نخواهد شد.

حسین فتحی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

در ۲۲ بهمن ۵۷ فقط ۶ سال داشتم، از جمله دلنشین ترین راهپیمایی ها هم همراهی با پدر و مادرم بود، الان متاسفانه هر دو فوت شدند و دلم لک زده برای آن روزها که با پدر و مادرم در این راهپیمایی ها شرکت کنیم.

پایان پیام/۶۰۰۲۷




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی