تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 13:27
32 بازدید
کد خبر : 3879

یک هشدار به یک کشور همسایه؛

الناز طاهری

جمهوری آذربایجان تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد اسرائیل نگذارد!

جمهوری آذربایجان تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد اسرائیل نگذارد!
تحولات منطقه، در ماه‌های اخیر شتاب بیش‌تری گرفته و در این میان شگفتی‌های جدید، یکی پس از دیگری نمایان می‌شود. شاید در طول تاریخ، یکی از بزرگ‌ترین تحولات منطقه‌ای را جمهوری اسلامی ایران با تنبیه جانانه رژیم غاصب صهیونیستی کلید زد و در پی آن، موضع‌گیری‌های کشورهای مختلف، نشان داد معادلات سیاسی و منطقه‌ای در حال دگرگونی است.

حمله مستقیم جمهوری اسلامی ایران به خاک اسرائیل، علاوه بر اینکه عزت نظامی ایران را دوباره به رخ جهانیان کشید، از تغییر هژمونی قدرت در جهان خبر داد و در جریان این رویداد، تقریبا تمام کشورها آگاه شدند که دیگر آمریکا و غرب نمی‌تواند قدرت اول جهان بماند. حتی بسیاری از کشورهای اروپایی و غربی، برای پیشگیری از غرق شدن، یکی پس از دیگری از کشتی آمریکا پیاده می‌شوند و به اقیانوس آزادی‌خواهی می‌پیوندند.

 

اما در این میان، آنچه برای مردم جهان اسلام بسیار باعث تاسف و شگفتی است، این است که سران جمهوری آذربایجان با نادیده گرفتن خواسته مردم خود که همانا حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، به حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی از طریق سوخت‌رسانی یا سایر ابزارها ادامه می‌دهند.

 

همه جهان می‌دانند که مردم جمهوری آذربایجان، مردمی مسلمان، علوی و حسینی هستند و در تحولات اخیر منطقه، قلب‌شان با مردم مظلوم و کودکان فلسطین همراه بود اما سران این کشور، مسیری را در پیش گرفته‌اند که ممکن است این کشور را به سیاهچاله تاریخ راهی کند.

 

ما ضمن هم‌صدایی با مردم کشور جمهوری آذربایجان، امیدواریم صدای تغییر هژمونی قدرت جهانی پیش از آنکه دیر شود، به گوش سیاستمداران آذربایجانی برسد و با یک تغییر استراتژیک و مثبت، با مردم آزادی‌خواه جهان هم‌مسیر شوند. همانا نابودی ظالمان، مستکبران و زورگویان جهان نزدیک است.

شما هم با هم‌رسانی و اشتراک مطالب، هم‌مسیر #سفیران_سر_ایران در آگاهی باشید.

 

#سفیران_سر_ایران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی