تاریخ انتشار: یکشنبه 14 آبان 1402 - 6:16

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه یک واحد صنفی لوازم التحریر به دلیل عدم ثبت اطلاعات گردش کالا در سامانه جامع تجارت به میزان 25 میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

اصناف، شفاف سازی گردش کالا در سامانه جامع تجارت را جدی بگیرند/ جریمه ۲۵ میلیارد ریالی واحد صنفی لوازم التحریر

 

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه یک واحد صنفی لوازم التحریر به دلیل عدم ثبت اطلاعات گردش کالا در سامانه جامع تجارت به میزان ۲۵ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ محمدجعفر عظمائی با اعلام این خبر افزود: با هوشمندسازی بازرسی ها، نظارت بر اماکن صنفی با استفاده از ظرفیت سامانه های برخط تشدید شده است و از صاحبان صنوف می خواهیم؛ ثبت اطلاعات گردش کالا در سامانه جامع تجارت و انبارها را جدی بگیرند.

 

وی با اشاره به اهمیت نظارت دقیق و مستمر بازرسان اداره کل صمت بر کنترل بازار ادامه داد: به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان اقدامات نظارتی با جدیت و با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه های نظارتی استان و سامانه های جامع انبار و تجارت در حال پیگیری است و با متخلفان وفق قوانین برخورد خواهد شد.

 

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از شهروندان نیز خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را از طریق سامانه این اداره کل و تلفن گویای ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت به این شکایات رسیدگی شود.