تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 6:16
36 بازدید
کد خبر : 2624

اصناف، شفاف سازی گردش کالا در سامانه جامع تجارت را جدی بگیرند

الناز طاهری

جریمه ۲۵ میلیارد ریالی واحد صنفی لوازم التحریر

جریمه ۲۵ میلیارد ریالی واحد صنفی لوازم التحریر
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه یک واحد صنفی لوازم التحریر به دلیل عدم ثبت اطلاعات گردش کالا در سامانه جامع تجارت به میزان 25 میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

اصناف، شفاف سازی گردش کالا در سامانه جامع تجارت را جدی بگیرند/ جریمه ۲۵ میلیارد ریالی واحد صنفی لوازم التحریر

 

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه یک واحد صنفی لوازم التحریر به دلیل عدم ثبت اطلاعات گردش کالا در سامانه جامع تجارت به میزان ۲۵ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ محمدجعفر عظمائی با اعلام این خبر افزود: با هوشمندسازی بازرسی ها، نظارت بر اماکن صنفی با استفاده از ظرفیت سامانه های برخط تشدید شده است و از صاحبان صنوف می خواهیم؛ ثبت اطلاعات گردش کالا در سامانه جامع تجارت و انبارها را جدی بگیرند.

 

وی با اشاره به اهمیت نظارت دقیق و مستمر بازرسان اداره کل صمت بر کنترل بازار ادامه داد: به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان اقدامات نظارتی با جدیت و با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه های نظارتی استان و سامانه های جامع انبار و تجارت در حال پیگیری است و با متخلفان وفق قوانین برخورد خواهد شد.

 

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از شهروندان نیز خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را از طریق سامانه این اداره کل و تلفن گویای ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت به این شکایات رسیدگی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی