به گزارش تبریز قدیم به نقل ازفارس به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  عابدین خرّم ظهر امروز در دیدار صمیمی با جمعی از معتمدان و پیشکسوتان حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی استان، اظهار داشت: در این دولت تلاش می‌کنیم تا حد امکان از نظرات نخبگان فکری استفاده کنیم. وی افزود: ما به عنوان مسئولان دولت

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازفارس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  عابدین خرّم ظهر امروز در دیدار صمیمی با جمعی از معتمدان و پیشکسوتان حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی استان، اظهار داشت: در این دولت تلاش می‌کنیم تا حد امکان از نظرات نخبگان فکری استفاده کنیم.

وی افزود: ما به عنوان مسئولان دولت که درون امور اجرایی هستیم، احساس می‌کنیم که کارهای زیادی انجام می‌شود، اما کسانی که از بیرون به قضایا نگاه می‌کنند و صاحب فکر و اندیشه هستند بهتر می‌توانند عملکرد مسئولان را قضاوت کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش تبریز و آذربایجان در تحولات تاریخی ایران، گفت: نگاه عمیق رهبر معظم انقلاب و بیانات کم‌نظیر ایشان درباره تبریز و آذربایجان، حاکی از جایگاه برجسته این منطقه در تاریخ کشورمان است و نباید از این موضوع غفلت کنیم.

وی با بیان اینکه نام و یاد تبریز همواره در تحولات ایران برجسته بوده است، افزود: امروز همه تلاش ما این است که این جایگاه برجسته را احیا کنیم و در این مسیر انتقادها و پیشنهادهای فعالان عرصه‌های مختلف و صاحبان فکر و اندیشه می‌تواند موثر و راهگشا باشد.

در این دیدار، معتمدان و پیشکسوتان حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی استان نیز دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را درخصوص مسائل مختلف استان بیان کردند.

پایان پیام/
 




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

منبع خبر