تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402 - 19:12
35 بازدید
کد خبر : 1592

تجمع حمایت از رویکرد ضد فسادی دستگاه قضایی در شهر جدید سهند

تجمع حمایت از رویکرد ضد فسادی دستگاه قضایی در شهر جدید سهند

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازفارس به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امروز جمعی مردم شهر جدید سهند و خانواده شهدا و فعالان فرهنگی این شهر در حمایت از در حمایت از رویکرد ضد فساد دستگاه قضایی شهرستان اسکو در مقابل دادگستری این شهرستان تجمع کردند. مردم در این تجمع بر علیه مفسدان اقتصادی شعار

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازفارس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امروز جمعی مردم شهر جدید سهند و خانواده شهدا و فعالان فرهنگی این شهر در حمایت از در حمایت از رویکرد ضد فساد دستگاه قضایی شهرستان اسکو در مقابل دادگستری این شهرستان تجمع کردند.

مردم در این تجمع بر علیه مفسدان اقتصادی شعار داده و ضمن قدردانی از دستگاه قضایی و دادستان شهرستان اسکو، با امضای طوماری، خواستار برخورد قاطع و ادامه‌دار با مفسدان اقتصادی و اعضای بازداشت شده‌ شورای شهر سهند و عوامل دخیل در امر ارتشاء و اختلاس شدند.

«آقای استاندار، به داد سهند برسید!»، «سهند امکانات زندگی ۲۰۰ هزار نفر جمعیت را ندارد» و «رویکرد مبارزه با فساد دادستان شجاع با شدت ادامه یابد»  از جمله دست نوشته‌های پرتکرار آنان در این تجمع بود.

در پایان این تجمع نیز دادستان شهرستان اسکو با حضور در جمع تجمع‌کنندگان، با اشاره به دستگیری ۴ عضو‌ شورای شهر سهند و تعدادی دیگر از عوامل دخیل در یک ماه گذشته، تاکید کرد: تحقیقات و‌ اقدامات قضایی نسبت به تمام متخلفین حوزه شهری سهند به جد دنبال شده و دستگاه قضا بدون اغماض با متخلفین برخورد خواهد کرد.

چهار عضو شورای شهر سهند به اتهام تخلفات مالی با حکم مقامات قضایی و توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شده‌اند.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی