تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردین 1402 - 18:35
31 بازدید
کد خبر : 917

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در ۵۵ نقطه آذربایجان شرقی

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در ۵۵ نقطه آذربایجان شرقی

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازفارس به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با آغاز سال جدید، در ۵۵ نقطه استان نمایشگاه صنایع‌دستی به همت این اداره‌کل و همکاری شهرداری‌ها و منطقه آزاد ارس فعالیت خود را برای نمایش و فروش آثار هنرمندان

به گزارش تبریز قدیم به نقل ازفارس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با آغاز سال جدید، در ۵۵ نقطه استان نمایشگاه صنایع‌دستی به همت این اداره‌کل و همکاری شهرداری‌ها و منطقه آزاد ارس فعالیت خود را برای نمایش و فروش آثار هنرمندان آذربایجان آغاز خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: طی ایام نوروز ۱۴۰۲ نمایشگاه‌های صنایع‌دستی به‌صورت ویژه در عمارت شهرداری، شهرداری‌های ۶ و ۷، پارک استاد گریمی مراغه‌ای، پلیس‌راه غربی تبریز، عوارضی بستان‌آباد و همچنین مسجد کبود، موزه سفال، خانه‌های تاریخی حریری و حیدرزاده و … در حال ارائه خدمات به گردشگران هستند.

حمزه زاده اظهار کرد: طی ایام نوروز ۱۴۰۲، گردشگران می‌توانند با سفر به ۲۱ شهرستان‌ و منطقه آزاد ارس، از ۶۰۰ غرفه برپا شده صنایع‌دستی بازدید کنند.

افزایش خودرو‌های امدادرسان در جاده‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی همچنین از افزایش خودرو‌های امدادرسان در جاده‌های مواصلاتی استان خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه که با حضور روسا و اعضای کمیته حمل و نقل و امدادرسانی استان برگزار شد، موضوعاتی همچون کمبود آمبولانس و خودروهای حمل متوفی در استان مورد بررسی و دستور لازم برای اقدام قرار گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: در راستای افزایش ضریب امنیت و اطمینان خاطر گردشگران، اقدامات لازم برای افزایش تعداد خودروهای امدادرسان در محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرار گرفت.

حمزه زاده اظهار داشت: در تلاشیم تا برای ایجاد نوروزی بی خطر و با نشاط برای گردشگران استان، خدمات امدادی و نجاتی با استقرار نیروهای مربوطه در اقصی نقاط استان در کمترین زمان ممکن ارائه شود.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی