تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 5:04
23 بازدید
کد خبر : 3118

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی

الناز طاهری

اصحاب رسانه همواره پیشران توسعه فرهنگی و سیاسی بوده اند

اصحاب رسانه همواره پیشران توسعه فرهنگی و سیاسی بوده اند
اصحاب رسانه همواره پیشران توسعه فرهنگی و سیاسی بوده اند و این بار در شکل گیری حماسه با شکوه انتخابات یازده اسفند ایفای نقش خواهند کرد.

اصحاب رسانه همواره پیشران توسعه فرهنگی و سیاسی بوده اند

 

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز در دومین برنامه از سلسله نشست های فرهنگی، رسانه ای به سوی قله، برگزاری با شکوه انتخابات با مشارکت حداکثری مردم را مکمل عملیات غرور آفرین اخیر سپاه توصیف و اظهار کرد: اصحاب رسانه همواره پیشران توسعه فرهنگی و سیاسی بوده اند و این بار در شکل گیری حماسه با شکوه انتخابات یازده اسفند ایفای نقش خواهند کرد.

حسن گلی با اشاره به شرایط خاص نظام بین الملل از جمله جنگ ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، گفت: برگزاری انتخابات یازده اسفند بر اساس راهبردهای چهارگانه ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مشارکت حداکثری، رقابت جدی، سلامت و امنیت کامل با کمک به رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور، پیام اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به دنیا مخابره خواهد کرد که این مهم اسباب مسرت و امیدواری دوستان انقلاب اسلامی و ناخرسندی و ناامیدی دشمنان از جمله صهیونیست‌ها را در پی خواهد داشت.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبیین اهمیت انتخابات و تشریح نتایج حضور گسترده مردم در پای صندوق های را رسالت مهم رسانه های استان توصیف کرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی