تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1402 - 10:43
39 بازدید
کد خبر : 2645

رئیس کمیته ورزش های هوایی استان خبرداد:

الناز طاهری

از صدور ۵۰ کارت خلبانی در استان تا برگزاری آزمون ادونس در سایت ارلان

از صدور ۵۰ کارت خلبانی در استان  تا برگزاری آزمون ادونس در سایت ارلان
رئیس کمیته ورزش های هوایی استان آذربایجان شرقی از برگزاری آزمون تئوری پاراگلایدر در سطح پیشرفته ( ادونس) در استان خبرداد.

رئیس کمیته ورزش های هوایی استان خبرداد:

از صدور ۵۰ کارت خلبانی در استان تا برگزاری آزمون ادونس در سایت ارلان

 

رئیس کمیته ورزش های هوایی استان آذربایجان شرقی از برگزاری آزمون تئوری پاراگلایدر در سطح پیشرفته ( ادونس) در استان خبرداد.

فرهنگ رحیم پور در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره مربیگری درجه ۲ پاراگلادینگ در استان تهران اظهار داشت: این دوره آموزشی آذر ماه سالجاری در تهران برگزار می شود که با پیگیری ها و مساعدت های کمیته ورزش های هوایی استان ۵ نفر از مربیان استان توانستند در این رویداد ثبت نام کنند.

وی در ادامه از تجهیز ۲ باشگاه ورزش های هوایی در استان خبر داد و گفت: باشگاه های تبریز پاراگلایدینگ و آذر قارتال دو باشگاهی هستند که مجهز شده و مالکین باشگاه متعهد شده اند تا در مسابقات کشوری که برای دومین بار در استان برگزار خواهد ش مساعدت کنند.

رئیس کمیته ورزش های هوایی استان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون ادونس در استان خاطر نشان کرد: برگزاری آزمون ادونس نیز از مهم ترین برنامه‌های کمیته استان در سال‌جاری است که آزمون تئوری پاراگلایدر در سطح پیشرفته ( ادونس) در استان با هماهنگی انجمن ورزش های هوایی کشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این آزمون با پیگیری ها و مساعدت های کمیته ورزش های هوایی استان و با حضور آقای موسس مسئول امور استانها، کاپیتان نورایی مسئول آموزش انجمن و استاد خرسند از پیشکسوتان ورزشی از ۲۴ تا ۲۶ در سایت پروازی ارلان مرند برگزار خواهد شد.

فرهنگ رحیم پور در پایان از صدور ۵۰ کارت خلبانی خبرداد و گفت: با مساعدت های کمیته استان ۲ باشگاه جدید نیز به جمع باشگاه های ورزش های هوایی استان اضافه خواهد شد.

رئیس کمیته ورزش های هوایی استان آذربایجان شرقی در پایان گفت: تنها متولی ورزش های هوایی در سطح استان است که تمامی امورات مربوط به ورزش های هوایی توسط این کمیته انجام می شود و کمیته ورزش های هوایی استان برنامه های مختلفی را تا پایان سالجاری برگزار می کند که به زودی جزئیات بیشتر نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی