تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 17:21
58 بازدید
کد خبر : 2846

مديرعامل شرکت مديران خودرو در ایران خبرداد؛

شاهین محمودی

احداث اولین مدرسه خیریه مدیران خودرو در تبریز

احداث اولین مدرسه خیریه مدیران خودرو در تبریز
"جک لي" مدیرعامل مدیران خودرو در ایران از آغاز ساخت اولین مدرسه خیریه مدیران خودرو در تبریز در آینده نزدیک خبر داد.

مدیرعامل شرکت مدیران خودرو خبرداد؛

احداث اولین مدرسه خیریه مدیران خودرو در تبریز

 

“جک لی” مدیرعامل مدیران خودرو در ایران از آغاز ساخت اولین مدرسه خیریه مدیران خودرو در تبریز در آینده نزدیک خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تبریز قدیم ، «جک لی» مدیر عامل شرکت مدیران خودرو در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد، ضمن اعلام این خبر گفت: شرکت مدیران خودرو چندین سال است که در زمینه امور خیرخواهانه فعالیت می کند و از جمله این امور خدمات ما به زلزله زدگان ، سیل زدگان جنوب ایران و اکنون نیز تمرکز مدیران خودرو کمک به کودکان بد سرپرست و بی بضاعت می باشد .

 

جک لی افزود : مدرسه خیریه ای که امروز در شهرک اندیشه کلنگ زنی‌ شد، شامل ۱۲ کلاس در مقطع متوسطه تحصیلی خواهد بود و به محض اینکه زمین مدرسه از سوی سازمان نوسازی مدارس در اختیار ما قرار گیرد کار ساخت مدرسه آغاز و ۲۴ ماه زمان احداث این پروژه برآورد شده است .

 

 

 

مدیر عامل شرکت مدیران خودرو از تولید ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۲۰۲۴ خبر داد و گفت : تولیدات این شرکت افزایش ۶۰ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۳ خواهد داشت.

مدیر عامل مدیران خودرو در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد : تبریز یکی از شهرهای تاریخی ایران است و در بازار خودرو نیز برای شرکت مدیران خودرو یکی از مهمترین شهرها محسوب می شود.

 

وی با بیان اینکه از سه سال گذشته روند توسعه مدیران خودرو آغاز شده است اظهار کرد: تلاش همکاران ما بر این است که در سال ۲۰۲۴ با افزایش ۶۰ درصدی ،تولید خود را به ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو برسانیم.

 

مدیرعامل مدیران خودرو افزود: شهر تبریز، جزء پنج شهر اول ایران در خرید محصولات مدیران خودرو بوده و تلاش ما این است تا مطابق با سلایق مشتریان خودمان، باکیفیت ترین و بهترین تولیدات خودرویی شرکت را برای اولین بار وارد بازار ایران کنیم.

 

جک لی تاکید کرد: تمامی محصولات مدیران خودرو قبل از ورود به بازار ایران، ۵۰ هزار کیلومتر در جاده های ایران به صورت آزمایشی تست می شوند.

 

وی گفت: مدیران خودرو در شهر تبریز در زمینه خدمات پس از فروش با مشکل مواجه است، اما ما تلاش داریم تا این کمبود را با ایجاد نمایندگی خدمات پس از فروش به‌زودی جبران کنیم.

 

لی با بیان اینکه مدیران خودرو یکی از شرکت های پیشرو در زمینه خودروهای برقی و انرژی نو است گفت : سال گذشته تولید اولین خودروی برقی موسوم به آریزو۵ را استارت زدیم و از اوایل سال نزدیک ۱۰۰ دستگاه از این خودرو به نمایندگان ارائه کردیم تا آن را تست کنند.

 

وی افزود : دو ماه پیش نیز تیگو۸ پلاگین هیبرید را به بازار معرفی کردیم و این خودرو در ایران فروش بسیار خوبی داشت.

 

مدیر عامل مدیران خودرو همچنین از تولید خودروی تیگو ۷ پرو اچ تی خبر داد و افزود : این خودرو یک خودروی هیبریدی محسوب می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی

اخبار سیاسی